Кошик
531 відгук
Великий вибір чоловічих срібних ланцюжків 925 пробиПодзвонити
вулиця Калнишевського 18 офіс 48, індекс 69124, Запоріжжя, Україна
+380 (66) 388-67-15
Sriblo Ukraine

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Товари належної якості: 1) Категорії товарів, які можна та не можна повернути - згідно із законодавством України повернення ювелірних виробів належної якості не передбачене законом України . За законодавством України ювелірні вироби входять до переліку товарів, які не підлягають поверненню та обміну: "Ювелірні вироби належної якості, зазначені у переліку Непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну." Товари неналежної якості: 1) Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості - передбачається повернення виробів неналежної якості. 2) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості – товар неналежної якості, із заводським браком, дефектом тощо можна повернути, якщо цей недолік ви побачили при отриманні товару на пошті. Будь ласка, при отриманні посилки, огляньте товар, перевірте його цілісність під час транспортування, перевірте, що всі необхідні складові виробу присутні в коробці, а саме: ланцюжок, хрестик, ладанка, кулон, бирка, проба тощо. Якщо ви помітили заводський брак, дефект, ви можете негайно повернути товар. Ми замінимо його не інший або повернемо гроші. У такому разі ви можете оформити повернення товару одразу на поштовому відділенні. 3) Фізичне місце розташування, де повернення можна зробити - всі повернення приймаються через НП а/або інших перевізників. 5) Терміни та умови повернення коштів - користувач може здійснити повернення товарів неналежної якості у разі виявлення дефектів, браку тощо одразу на пошті під час огляду та примірки товару. Повернення здійснюється за рахунок продавця. Ми сплатимо пересилання товару назад до нас у магазин, перевіримо товар та замінимо його на інший або повернемо гроші. Заміна виробу або повернення коштів здйснюється протягом 5-7 днів після відправки товару із браком.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner